• welkom@dehuystandarts.nl
  • 0566-74 50 50

Uw afspraak

De HuysTandarts biedt u persoonlijke aandacht in een vertrouwelijke sfeer en een heldere deskundige kijk op de tandheelkundige mogelijkheden voor uw mond. Wij streven naar een gave en gezonde mond en begeleiden u om dit te realiseren. Samenwerking tussen u, de tandarts én de mondhygiënist is hierin heel belangrijk. Ons team richt zich op preventie en mondverzorging, om zo gaatjes en tandvleesaandoeningen te voorkomen én te verhelpen.

Behandelingen vinden uitsluitend plaats op afspraak. De praktijk is geopend op maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. Wij waarderen het als u 5 minuten voor uw behandeling aanwezig bent. U ontvangt, indien u dat wenst, na het maken van de afspraak een bevestiging, evenals een herinnering vier dagen voorafgaand aan uw afspraak. Wijzigingen in uw verzekering, adres of medicatie mag u schriftelijk of telefonisch doorgeven aan onze receptioniste.

Telefonische bereikbaarheid

Wij staan u graag telefonisch te woord van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 16.30 uur. Op deze dagen is de praktijk van 12.30 uur tot 13.30 uur niet bereikbaar wegens lunchpauze. Ook buiten onze openingstijden streven wij naar de beste mondzorg voor u. Wij zijn trots op onze samenwerking met Dental 365. Heeft u een ernstige pijnklacht die niet tot de volgende dag kan wachten? Dental365 helpt u buiten onze reguliere openingstijden op de Havingastate 9E-11 in Leeuwarden. Hiervoor belt u uitsluitend met onze praktijk via telefoonnummer 0566-745050. Via ons antwoordapparaat zult u doorverbonden worden en krijgt u informatie over een bezoek bij hen.

Uw factuur

Uw factuur van uw bezoek aan onze praktijk gaat in eerste instantie naar uw zorgverzekeraar. U ontvangt een (rest)factuur van ons indien de verzekeraar deze niet (volledig) vergoedt. Wanneer dit het geval is, zult u de factuur digitaal ontvangen via het e-mailadres: uwnota@dehuystandarts.nl. Mocht u de factuur liever schriftelijk ontvangen dan kunt u dit aan ons doorgeven. Indien u geen factuur wilt ontvangen dan mag u uw behandeling bij de receptie middels pinbetaling voldoen. Na betaling zult u de factuur per e-mail ontvangen, waarna u deze kunt indienen bij uw zorgverzekeraar.

Bij voorgestelde behandelingen boven de €250,- ontvangt u vooraf een begroting van ons per e-mail. Leest u deze goed door en vraag eventueel uw zorgverzekeraar naar uw eigen bijdrage. Wanneer u na ontvangst van de begroting een afspraak plant voor het uitvoeren van de behandeling, accepteert u daarmee automatisch de voorgestelde begroting.

Aanmelden

Ons deskundige en enthousiaste team staat voor u klaar om u te voorzien van professionele en persoonlijke mondzorg. Op dit moment hanteren wij een wachtlijst voor nieuwe aanmeldingen, mede om de kwaliteit van onze patiënten te kunnen waarborgen. U kunt uzelf of uw gezinsleden dus wel opgeven om in te schrijven, maar kunt helaas niet direct terecht voor een eerste bezoek. Zodra de mogelijkheid er is, onze verwachting is september, zullen wij contact met u opnemen voor het afstemmen van een afspraak om uw inschrijving compleet te maken. Let op, u bent pas ingeschreven in onze praktijk wanneer u een afspraak voor een eerste bezoek heeft gehad. Daarvoor kunt u helaas niet met pijnklachten of spoedgevallen bij ons terecht, hiervoor dient u uw vorige tandarts te bezoeken.

Afspraak wijzigen

Wij nemen binnen onze praktijk graag de tijd voor u. Natuurlijk kan het een keer voor komen dat u uw gemaakte afspraak moet verplaatsen of annuleren. Indien u verhinderd bent, verzoeken wij u dit minimaal twee werkdagen van tevoren kenbaar te maken. Hierdoor zijn wij in staat andere patiënten in te plannen en te helpen. Voor het wijzigen van afspraken zijn wij van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar. Bent u overdag niet in de gelegenheid om uw afspraak telefonisch te wijzigen, maar wilt u uw afspraak toch graag tijdig annuleren? Stuur ons ’s avonds of in het weekend dan gerust een e-mail. Bij een niet nagekomen afspraak of een niet tijdige annulering van uw afspraak wordt de gereserveerde tijd in rekening gebracht.

Uw ervaring

We vinden het belangrijk dat onze patiënten tevreden zijn over onze zorg. Dat is de beste graadmeter voor onze kwaliteit. Dankzij uw feedback kunnen wij continu bijsturen en verbeteren. Wanneer u een review schrijft, helpt u anderen die zich aan het oriënteren zijn op een nieuwe behandelaar/praktijk. Door uw eerlijke mening te delen kan iemand besluiten om zich wel of niet in te schrijven bij onze praktijk. Daarnaast is een review altijd leerzaam en waardevol! Deze review kunt u delen via Facebook, Google of Zorgkaart Nederland. Wilt u dit liever persoonlijk doen? Stuur ons een e-mail. Wij waarderen het enorm als u hiervoor de tijd en moeite neemt!

Nieuwsbrief

Vier keer per jaar ontvangt u van ons een digitale nieuwsbrief. In deze nieuwsbrief houden wij u op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de praktijk, wijzigingen in openingstijden, openingstijden tijdens vakantie- en feestdagen, nieuwe collega’s en natuurlijk leuke wetenswaardigheden en tips voor een optimale mondverzorging. Wanneer u de nieuwsbrief liever niet ontvangt, kunt u zich afmelden middels een link onderaan de e-mail. Heeft u suggesties voor onderwerpen in onze nieuwsbrief? Laat het ons gerust weten, wij staan altijd open voor nieuwe ideeën!

Klachten

Bij de HuysTandarts doen wij ons uiterste best om u naar tevredenheid te behandelen. Heeft u toch een klacht, laat het ons dan weten. Wij zullen ons uiterste best doen om de klacht samen met u op te lossen. We zijn erg blij met suggesties, ideeën, op- of aanmerkingen naar aanleiding van een behandeling of andere zaken. Voor meer informatie over tandheelkundige behandelingen kunt u kijken op http://allesoverhetgebit.nl. Op deze website staat ook informatie vermeld over vergoedingen van zorgverzekeraars.

Tot ziens bij de HuysTandarts!


Contactinformatie Heeft u vragen of bent u nieuwsgierig naar onze praktijk? Bel gerust of stuur ons een e-mail.
Mr. P.J. Troelstrawei 6, 9001 CV Grou
0566-74 50 50
welkom@dehuystandarts.nl