• welkom@dehuystandarts.nl
  • 0566-74 50 50

Tijdens onze reguliere openingstijden
Voor pijnklachten of spoed tijdens reguliere openingstijden belt u met onze receptionistes, zij beoordelen uw pijnklacht en plannen een geschikte afspraak met u in. Wij adviseren u om, indien mogelijk, direct om 08.30 uur te bellen. Wij streven ernaar u diezelfde dag te ontvangen in onze praktijk.

Buiten onze reguliere openingstijden
Ook buiten onze reguliere openingstijden streven wij naar de beste mondzorg voor u. Daarom zijn wij trots op onze samenwerking met Dental 365. Zij staan voor u klaar buiten reguliere openingstijden op de Havingastate 9E-11 in Leeuwarden. Hiervoor belt u uitsluitend met onze praktijk via telefoonnummer 0566-745050. Via ons antwoordapparaat zult u doorverbonden worden en krijgt u informatie over een bezoek aan Dental 365.

Weekend, feest- en vakantiedagen
In het weekend en tijdens de officiële vrije dagen, feest- en vakantiedagen is Dental 365 bereikbaar via ons telefoonnummer 0566-745050. De avond en weekenddienst is alleen voor zeer dringende klachten (onhoudbare kiespijn, nabloeding of ongeval) die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten.

Houdt u er rekening mee dat er tijdens de spoeddienst direct afgerekend dient te worden middels een pinbetaling en dat u zich kunt legitimeren? Denk hierbij aan een paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. Voor behandelingen ‘s avonds, ’s nachts en in het weekend betaalt u bovendien een toeslag.

Contactinformatie Heeft u vragen of bent u nieuwsgierig naar onze praktijk? Bel gerust of stuur ons een e-mail.
Mr. P.J. Troelstrawei 6, 9001 CV Grou
welkom@dehuystandarts.nl